Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
 #105337  door Weasel
 13 feb 2021, 23:42
Nu die Elise final edition 240 uit is, vraag ik me wel hard af of die motor blok 1 op 1 dezelfde is. En dus de software erin te flashen valt van die 240.

Iemand die dit weet of de connecties heeft 😅
-->
 #105338  door FastEleven
 15 feb 2021, 13:44
Op je vraag kan ik niet met zekerheid antwoorden, maar ik durf toch gokken dat die software gewoon dezelfde is als die van de huidige Elise Cup250, die eigenlijk ook maar 243 pk heeft ipv 250 ....
 #105339  door wimvanbeeck
 16 feb 2021, 10:55
de 240 heeft 243 pk
de Cup 248, wel telkens bij 7.200 toeren

de vroegere 220 had zijn max. vermogen 217 bij 6.800 toeren
 #105340  door Yves
 16 feb 2021, 21:15
Andere injectoren, andere pulley, ander motor management.
Meerprijs tov 220 zou zo'n 7000€ zijn.
Upgrade van een 220 is dus pakje voordeliger.
 #105342  door Weasel
 22 feb 2021, 23:23
Waarom raadt men dan vaak een andere uitlaat en spruitstuk aan als je tunet ?

Ik vind t echt gek dat dat een arm en een been moet kosten voor 20pk bij te hebben 😅
 #105343  door Eleanore1998
 23 feb 2021, 17:36
Yves schreef:
16 feb 2021, 21:15
Andere injectoren, andere pulley, ander motor management.
Meerprijs tov 220 zou zo'n 7000€ zijn.
Upgrade van een 220 is dus pakje voordeliger.
Dat is ook de info die ik eind vorige week kreeg ;) Samen met "niet-origineel is niet goed voor de wederverkoopwaarde" :D Maar ik heb er dus wel even aan gedacht :lol:
-->