Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
 #104264  door Frederik
 30 nov 2019, 14:34
Ook aan het zien geweest voor de Evora ... Larini is zeer bekend en degelijk merk, maar mijn (geluids) voorkeur gaat naar 2bular.
Is persoonlijk natuurlijk ...
 #104305  door ycaby
 04 jan 2020, 14:41
Ik heb een Lotus stage 2 uitlaat onder mijn 1.6 CR zitten. Ben eigenlijk wel zeer blij met het geluid dat eruit komt.
Ik heb er wel een klein probleempje mee gehad. De armpjes die de uitlaat op zijn plaats houdt zijn vrij dun en wanneer de uitlaat echt heel warm werd, zakte die armpjes door waardoor de uitlaat mijn defuser raakte. Dit is inmiddels opgelost door die armpjes te verstevigen met wat laswerk.
Een ander probleem is de keuring natuurlijk ...

Moest ge ongeveer willen weten hoe het klinkt, op mijn instagram heb ik hier en daar een filmpje ertussen staan met wat gebrul ;)
Insta: @ycaby

Veel success indien je nog geen uitlaat hebt gestoken.
 #104324  door Johan_Elise_S3
 17 jan 2020, 10:02
Dank jullie wel. Beduidend betere prestaties in vergelijking met de 1.6. Daarmee wil ik niet zeggen dat de 1.6 sloom is, maar je kunt niet om de toevoeging van de supercharger heen. Onderin komt ie veel vlotter vooruit. De auto moet nog klaargemaakt worden met een andere radio, niet zichtbare achteruitrijsensoren en steenslag folie aan de voorzijde. Het is een demo auto in de kleur grijs, die, zoals mijn zwager fijntjes heeft benoemd, beter past mijn leeftijd en haarkleur :D
Bijlagen
IMG_6629.jpg
Geen een omschrijving
IMG_6629.jpg (2.57 MiB) 92 keer bekeken
Elise liked this