Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
 #103592  door Lvb
 02 nov 2018, 20:36
Heeft iemand al ervaring ivm het afbreken/los komen van rear toe-link ?
Iemand idee/tips voor upgrade
Ik voel me gewoon niet meer zo veilig in de wagen (als ik alles lees opt net :D )
Ik doe geen circuit . Maar de voorganger wel . .
Dus hebben ze wel afgezien :D .

Nu zie ik dat 1tje 57£ kost en ik zou er 4 moeten plaatsen .
Afbeelding

Is het dan niet beter om gewoon een hele set te kopen incl. Stangen en extra baar int midden ! Dat kost me niet veel meer en is toch beter tegen het afbreken

Heeft nog iemand een andere set gekocht . Of toch gewoon nieuw orgineel geplaatst .

Dit lijkt me wel goed=>
Met ogen waar de bouten door gaan
Afbeelding
 #103601  door Lvb
 04 nov 2018, 13:25
Bedankt .
maar toch 2 nadelen voor mij:
-prijs is bijna x2
-En met dit systeem moet je gaten boren in het galva frame ( Is niet slechter ) ma doe dat liever niet.
 #103606  door malo
 06 nov 2018, 14:16
die rode brace bar heb ik te koop voor €50,-

ook beschikbaar verlengde toe-link bars voor €40,-

check mijn blog voor mijn parts-bin: eliseworks.com/shop

maar let goed op de kwaliteit van de rose-joints die je wil toepassen!
 #103608  door Lvb
 06 nov 2018, 19:20
Toffe verkoop site .
Maar de brace bar ga ik zelf maken .(Inox)
En de rest ga ik nieuw bestellen samen met die rose-joints (die normaal toch goed moeten zijn ).