Raf (Elise S)

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Raf (Elise S)

Bericht door ovi »

Vich schreef:
ovi schreef:
Bzguy schreef:ik woon ietske verder, Baal, maar is ook nie te gek ver ... mij HOOR je wel passeren ;)
Ik heb da nog ni gehoord! :?
Krijg hier altijd zo'n mottige VW op mijnen hof! :D

Geluid van Bzguy zijn Esprit hoor je wel hoor ;) , jaja hij wist het zelf niet, maar heb er achter gereden in Antwerpen dus ik kan het weten ;)
Ja maar hij moet er dan wel eens met buitenkomen hé! :?
Dus Hans, vant weekend zit ik in mijn atelier te foefelen dus ik hoor je wel komen. :lol:
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Bzguy »

ovi schreef: Ja maar hij moet er dan wel eens met buitenkomen hé! :?
Dus Hans, vant weekend zit ik in mijn atelier te foefelen dus ik hoor je wel komen. :lol:
ok, da's goed ; normaal gezien ben k dit weekend thuis (standby), dus k kan zaterdagnamiddag wel ns binnenspringen
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Reiger
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2009, 00:11
Naam: Raf
Auto: Elise S

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Reiger »

Exploded schreef:Ik woon daar 2 km vanaf, voor Raf een paar 100m denk ik.
Als je daar op vrijdag moest komen dan staat mijn Elise er al wel eens, dan ben ik in Heracles.
Yep, inderdaad een 100m ervan af in vogelvlucht.

Ik stond daar zaterdag voor de deur geparkeerd. Ik kom er niet veel meer, vroeger ook wel elk weekend. Nu hang ik vooral in Tongerlo uit, daar sta ik soms wel geparkeerd aan t komplot...

Mij hoor je nog ni echt passeren want ik wacht op een nieuwe uitlaat... (waarschijnlijk Larini, Lotus stage 1 niet snel meer te verkrijgen)

@ Exploded: Tourke in de buurt op de binnenbaantjes zie ik wel zitten...
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Exploded »

Reiger schreef: @ Exploded: Tourke in de buurt op de binnenbaantjes zie ik wel zitten...
Heb mijn gsm nr gestuurd via pm tijdje geleden. Laat maar iets weten als het er van komt, maar dit weekend zit je misschien op de dorpsfeesten?
Hetzelfde geldt voor Bzguy en de rest he :)
Reiger
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2009, 00:11
Naam: Raf
Auto: Elise S

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Reiger »

Ik ga daar zeker zitten, zaterdage n zondag. Maar niet met de Lotus, dat stukje doe ik wel te voet.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Raf (Elise S)

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:
ovi schreef: Ja maar hij moet er dan wel eens met buitenkomen hé! :?
Dus Hans, vant weekend zit ik in mijn atelier te foefelen dus ik hoor je wel komen. :lol:
ok, da's goed ; normaal gezien ben k dit weekend thuis (standby), dus k kan zaterdagnamiddag wel ns binnenspringen
Ik zit in mijn atelier 2 huizen verder hé Hans! Maar naart schijnt ga ik u wel horen als ge op mijnen oprit parkeerd dus geen probleem! ;)
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Bzguy »

ovi schreef: Ik zit in mijn atelier 2 huizen verder hé Hans! Maar naart schijnt ga ik u wel horen als ge op mijnen oprit parkeerd dus geen probleem! ;)
ok prima, k ga daar dsan direct langs, k zou de tegels van uw oprit dr nie willen uitblazen :mrgreen:

Seg, is die ruimte nu leeggemaakt eigenlijk ?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Raf (Elise S)

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:
ovi schreef: Ik zit in mijn atelier 2 huizen verder hé Hans! Maar naart schijnt ga ik u wel horen als ge op mijnen oprit parkeerd dus geen probleem! ;)
ok prima, k ga daar dsan direct langs, k zou de tegels van uw oprit dr nie willen uitblazen :mrgreen:

Seg, is die ruimte nu leeggemaakt eigenlijk ?
Yep, den R25, RIOT en de 2 moto's staan erin en moeten nu nog 2 eiken kasten weg en dan kan de Alpine op zijn plaats voor uit elkaar te halen! 8-)
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Bzguy »

ovi schreef:
Bzguy schreef:
ovi schreef: Ik zit in mijn atelier 2 huizen verder hé Hans! Maar naart schijnt ga ik u wel horen als ge op mijnen oprit parkeerd dus geen probleem! ;)
ok prima, k ga daar dsan direct langs, k zou de tegels van uw oprit dr nie willen uitblazen :mrgreen:

Seg, is die ruimte nu leeggemaakt eigenlijk ?
Yep, den R25, RIOT en de 2 moto's staan erin en moeten nu nog 2 eiken kasten weg en dan kan de Alpine op zijn plaats voor uit elkaar te halen! 8-)
kan mijne jag er nog bij, of ne moto (1 of 2) ?

btw : k wil altijd wel wta komen helpen aan diene Alpine, zliujikt mij interessant om te doen, en vooral leerrijk :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Raf (Elise S)

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:interessant om te doen, en vooral leerrijk :)
Mijnen zoon is al aant helpen hé! Maar ge moogt altijd wat komen kijken hoor.
Zet u wel op mijnen oprit hé Hans. Dien oprit is voor de klanten van Daniel.(verzekeringen)
Tot zaterdag makker. ;)
Plaats reactie