Re: Waarom zijn deze nog niet verkocht?
Geplaatst: 15 nov 2017, 09:06
Naar die S1 ben ik gaan kijken. Auto is van een demo wagen geweest van Profi-auto in Polen (Dit hebben zij mij ook bevestigd).
Vandaar het alcantra dashboard, middenconsole en de profi stoelen.
Wel was er wat gerommeld met de papieren. In polen kregen ze hem niet gekeurd na de ombouw dus hebben ze er een "kitcar" van gemaakt. Hierdoor staat hij op papier als S A M elise en niet Lotus Elise.
Was voor de rest (nog wel niet echt lotus ervaring) wel een propere auto, wel weinig documentatie bij... Is van Uk naar Polen gegaan en dan naar Nederland. De Nederlander heeft de auto geruild met een Belg( had een moeilijke auto om te verkopen en dacht dat de lotus beter in de markt ging liggen, vandaar de ruil).
Volgens ons had hij langs voor wel een klein accident gehad, de kap van de koeler en de lichten staan er niet allemaal 100% recht in. Maar nogmaals, ik ben nog maar sinds pas (1 dag lotus bezitter) dus weet niet hoe het met het uitlijnen van deuren en panelen zit bij lotus...
Vandaar het alcantra dashboard, middenconsole en de profi stoelen.
Wel was er wat gerommeld met de papieren. In polen kregen ze hem niet gekeurd na de ombouw dus hebben ze er een "kitcar" van gemaakt. Hierdoor staat hij op papier als S A M elise en niet Lotus Elise.
Was voor de rest (nog wel niet echt lotus ervaring) wel een propere auto, wel weinig documentatie bij... Is van Uk naar Polen gegaan en dan naar Nederland. De Nederlander heeft de auto geruild met een Belg( had een moeilijke auto om te verkopen en dacht dat de lotus beter in de markt ging liggen, vandaar de ruil).
Volgens ons had hij langs voor wel een klein accident gehad, de kap van de koeler en de lichten staan er niet allemaal 100% recht in. Maar nogmaals, ik ben nog maar sinds pas (1 dag lotus bezitter) dus weet niet hoe het met het uitlijnen van deuren en panelen zit bij lotus...