NOG NOOIT GEZIEN

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door ovi »

JDV schreef:Mijn pa zegt altijd dat als ik een lotus zou hebben ,dat ik me er een remorqueske zal moge bijkopen voor mijn boodschappen te gaan doen :mrgreen: Dan ga ik een trekhaak nodig hebben :p
Of ge koopt u nen Elan hé!
Ben juist 6 bakken spuitwater, 3 pakken Colla Ligt en 2 pakken Colla Zero gaan halen. 8-)
En dan vraagt er laatst iemand of ik mijn camionette nu niet mis! :lol:
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door JDV »

ovi schreef:
JDV schreef:Mijn pa zegt altijd dat als ik een lotus zou hebben ,dat ik me er een remorqueske zal moge bijkopen voor mijn boodschappen te gaan doen :mrgreen: Dan ga ik een trekhaak nodig hebben :p
Of ge koopt u nen Elan hé!
Ben juist 6 bakken spuitwater, 3 pakken Colla Ligt en 2 pakken Colla Zero gaan halen. 8-)
En dan vraagt er laatst iemand of ik mijn camionette nu niet mis! :lol:
De eerste vraag van mijn pa over de koffer van een lotus was de volgende:
"past daar nen bak bier in"? :mrgreen: :lol:
Back in action :-)
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door WimC »

natuurlijk past daar geen bak bier in. Den Ovi is gewoon vergeten zeggen dat hij dit alles op de passagiersplaats heeft geladen en zijn vrouw te voet is achtergekomen... :D
Grapje hoor: mijn respect voor een Elan groeit met de dag

by the way: in een Exige/Elise past geen bak bier, tenzij je alle flesjes apart erin gooit en kunt accepteren dat ze bij thuiskomst dezelfde temperatuur hebben als de motor!
Indien je het dak in de koffer gooit, wordt het al serieus passen om uw kway'ke er nog bij te krijgen!

Wim
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door ovi »

WimC schreef:natuurlijk past daar geen bak bier in. Den Ovi is gewoon vergeten zeggen dat hij dit alles op de passagiersplaats heeft geladen en zijn vrouw te voet is achtergekomen... :D
Grapje hoor: mijn respect voor een Elan groeit met de dag

Wim
:lol: :lol: :lol:
Dus JDV, uw vader is verplicht nen Elan te kopen makker!
Gebruikersavatar
Bosbon_be
Berichten: 417
Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
Naam: Peter Bosmans
Auto: Elan SE
Locatie: Hasselt

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door Bosbon_be »

In de Esprit denk ik dat je in de kofferruimte achteraan (voor het lauwe bier) en vooraan (voor het koele bier) meer fleskes krijgt dan in een Elan.
:lol:
Moeten wij toch eens uittesten als wij naar een BBQ gaan :idea:
wooders
Berichten: 50
Lid geworden op: 25 aug 2008, 08:20
Naam: Dieter
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Melle

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door wooders »

in de koffer past geen bak bier, maar aan het voeteinde van de passagier wel. Ik ben zo 2 bakken west-vleteren gaan halen met de Elise.
Dieter.
Lotus Elise S2 111S
Gebruikersavatar
Vich
Berichten: 471
Lid geworden op: 17 jan 2009, 14:11
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1
Locatie: Belgie

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door Vich »

wooders schreef:in de koffer past geen bak bier, maar aan het voeteinde van de passagier wel. Ik ben zo 2 bakken west-vleteren gaan halen met de Elise.
De paters zullen u graag zien komen hebben zeker? En hoe zijt gij aan 2 bakken geraakt? Als wij daar passeren hebben ze zelfs nooit bier in die kleine winkel... . :? :? :? :? :?
Seize the day
wooders
Berichten: 50
Lid geworden op: 25 aug 2008, 08:20
Naam: Dieter
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Melle

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door wooders »

Kijk http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerijactueel.htm wanneer er bier beschikbaar is en bel dan naar hun bierfoon. Je krijgt dan een tijdstip waarop je mag langsgaan. Je bestelling wordt wel beperkt in volume en per telefoonnummer en nummerplaat. Een hele bedoening, maar zo blijft alles kleinschalig, authentiek en exclusief. Maar het loont de moeite.

Als je niet veel bier drinkt ga je best voor de 8 of 12, die blijven lang goed
Dieter.
Lotus Elise S2 111S
Gebruikersavatar
Vich
Berichten: 471
Lid geworden op: 17 jan 2009, 14:11
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1
Locatie: Belgie

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door Vich »

wooders schreef:Kijk http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerijactueel.htm wanneer er bier beschikbaar is en bel dan naar hun bierfoon. Je krijgt dan een tijdstip waarop je mag langsgaan. Je bestelling wordt wel beperkt in volume en per telefoonnummer en nummerplaat. Een hele bedoening, maar zo blijft alles kleinschalig, authentiek en exclusief. Maar het loont de moeite.

Als je niet veel bier drinkt ga je best voor de 8 of 12, die blijven lang goed
merciekes voor de uitleg, maar een beetje te veel moeite voor me vrees ik... . Ik stel me content met een goeie Rochefort of Tripel Karmeliet... .
Seize the day
molleke

Re: NOG NOOIT GEZIEN

Bericht door molleke »

ne karmeliet mmmmmmmmmmmmmmm maar ne lozenboer das bier , niet waar rafke :lol: :lol: :mrgreen:
Bijlagen
Afbeelding 094.JPG
Afbeelding 086.JPG
Afbeelding 084.JPG
Plaats reactie