opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door lotusbert »

De 20th ELAN anniverssary is ook afgelast !!

Quote Helaas moeten we melden dat dit evenement is uitgesteld. De organisatie onderzoekt nu of het mogelijk is om het evenement alsnog in 2010 door te laten gaan. We houden je op de hoogte zodra er meer informatie bekend is. unquote

Da's nu het tweede evenement op rij bij de dutchies...Er schiet niet veel meer over zo te zien

Wel, wel, wel, ik ben eens benieuwd wat men hierover allemaal te zeggen zal hebben....
Toch wel met enig leedvermaak :mrgreen:

Bert
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door Herman »

lotusbert schreef:De 20th ELAN anniverssary is ook afgelast !!

Wel, wel, wel, ik ben eens benieuwd wat men hierover allemaal te zeggen zal hebben....
Toch wel met enig leedvermaak :mrgreen:

Bert
waarom uw"leedvermaak" bert,nee ik deel zekers uw mening niet, als het te duur is dan zeg ik het veelal rechtuit,(en t'was wel duur )maar daarom leedvermaak ermee hebben... t'is meschien aan de hedendaagse minder goede tijd te wijten bert ? ik denk dat meerdaagse uitstappen niet zo goed in de markt meer liggen, evenals dure hotel accomodaties ook niet.... meschien zullen onze noorderburen hieruit wel een les trekken, en de "belgen" meschien ook wel, maar leedvermaak hebben daarmee vind ik ergens ietskens teveel, die mensen hebben meschien het evenement lang van te voren geregeld toen men nog vol elan was voor zulke dingen, en intussen zijn er andere tijden gekomen....zonder enig leedvermaak moet men daar zekers een les uit trekken, het geld is duurder en duurder aan het worden, dat is een feit.
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door lotusbert »

Het was jullie misschien ontgaan, maar LCN had èn de datum èn de locatie van het CTLB weekend ingepikt... Maar geen nood we hebben een zéér schoon alternatief !!!
Inderdaad dus met enig leedvermaak hoewel ik het niemand toewens dat hij een evenement moet afzeggen omwille van te weinig interesse. Maar in dit geval...

Meer info morgenavond of in de loop van volgende week voor de CTLB leden

Herman, je komt het dus ook te weten en ik heb zo een vermoeden dat het je wel zal aanstaan Sta maar op post bij je brievenbus ;)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door Herman »

lotusbert schreef:Het was jullie misschien ontgaan, maar LCN had èn de datum èn de locatie van het CTLB weekend ingepikt... Maar geen nood we hebben een zéér schoon alternatief !!!
Inderdaad dus met enig leedvermaak hoewel ik het niemand toewens dat hij een evenement moet afzeggen omwille van te weinig interesse. Maar in dit geval...

Meer info morgenavond of in de loop van volgende week voor de CTLB leden

Herman, je komt het dus ook te weten en ik heb zo een vermoeden dat het je wel zal aanstaan Sta maar op post bij je brievenbus ;)

zeker weten, ben razend benieuwd... (maar is dat niet ergens een klein gebrek aan communicatie met elkaar ?)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door Frederik »

Dees is een Lotus Elan event, en niet dat groots opgezette Internationale Lotus Event georganiseerd door de Nederlandse Lotus Club...
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door Herman »

was al zeer duidelijk frederik.... op de vorige annulatie heb ik nooit op willen reageren....( ik had mijn zegje daaromtrent al gedaan dacht ik zo..)
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door lotusbert »

quote
Dees is een Lotus Elan event, en niet dat groots opgezette Internationale Lotus Event georganiseerd door de Nederlandse Lotus Club...
unquote

Tja , t' is maar wat je groots noemt zeker ???? : internationaal, volledig hotel afgehuurd, Chapmanns zoon die zou komen, de ontwerper van de elan,...
Bij CTLB noemen we dat groots....maar wij zijn ook geen Hollanders nietwaar ?

quote
zeker weten, ben razend benieuwd... (maar is dat niet ergens een klein gebrek aan communicatie met elkaar ?)
unquote

Neen, alleman gelijk voor mij : eerst de aanwezigen op de receptie, dan de leden en dan de anderen. Als onze boekhouding klopt zit je in de tweede categorie ??
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door Herman »

lotusbert schreef:quote
Dees is een Lotus Elan event, en niet dat groots opgezette Internationale Lotus Event georganiseerd door de Nederlandse Lotus Club...
unquote

Tja , t' is maar wat je groots noemt zeker ???? : internationaal, volledig hotel afgehuurd, Chapmanns zoon die zou komen, de ontwerper van de elan,...
Bij CTLB noemen we dat groots....maar wij zijn ook geen Hollanders nietwaar ?

quote
zeker weten, ben razend benieuwd... (maar is dat niet ergens een klein gebrek aan communicatie met elkaar ?)
unquote


Neen, alleman gelijk voor mij : eerst de aanwezigen op de receptie, dan de leden en dan de anderen. Als onze boekhouding klopt zit je in de tweede categorie ??
Bert trager lezen..... en niet militair doen... ik bedoel hiermee wel de communicatie tussen de LCN en CTLB...... ik salueer hierbij :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: en ik weet verders niets hierover, k'was zelfs niet op de hoogte van dat LCN gebeuren....

zo zie je maar, dat door teveel en te rap te "quoten" dit tot misverstanden/mislezen kan leiden. :lol:
Laatst gewijzigd door Herman op 30 jan 2009, 15:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door Yves »

'k zal me niet mengen, maar euhm, waren inderdaad 2 verschillende dingen en wat daar gedaan werd ivm locatie had volgens mij onderliggende redens wat de dader en slachtoffer goed weten, geen verder commentaar.

En ik heb al in tal van dingen gezeten en overal is dat hetzelfde willen ze hun visie in prive of werk doortrekken naar hun hobby, sorry maar zo werkt het niet. Mensen doen iets voor hun hobby wat het ook moge zijn en doen dit graag in alle vrijheid, beperkingen hoe dan ook worden niet geduld dat is zo in een autoclub dat is zo in een kaartersclub dat is zelfs in een virtuele club zo.

Trek er verder uw conclussie uit of negeer het.
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: opnieuw een evenement van Lotus club nederland geannuleerd !

Bericht door lotusbert »

Yves,

'dader' is een zwaar beladen woord, ik zou dat nooit durven zeggen...
En het slachtoffer, zeg maar CTLB, voelt zich ABSOLUUT geen slachtoffer, laat het mij zo verwoorden : het origineel is steeds beter dan de kopie :mrgreen:

En ons nieuw origineel is in een schitterende streek !.... meer weten ? kom dan naar de receptie of kijk volgende week eens in je brievenbus of op de site van CTLB....of hier ;)

:D Herman, 'k had je inderdaad anders begrepen. Maar de gedachte dat alle clubs samenwerken : vergeet het maar !

Ik heb naar alle buurclubs onze agenda gestuurd - geen reactie tot nog toe
LCF 2-3 mails gestuurd met je vraag, nochtans in perfect frans : pas de nouvelles...
allez je kunt maar proberen nietwaar

Bert
Plaats reactie