CTBL nieuwjaarsreceptie

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door JDV »

WimC schreef:met zwart softtop van mij, stond gewoon in de garage geparkeerd en niet in show room. We treffen elkaar later wel eens. Ik hoop dat je uw hartje hebt kunnen ophalen.

Wim
Ja amai, ik geniet nog na :D.

En me pa is nu ook wel echt geïntresseerd in lotus(esprit), maar dat was al langer.

Ik kijk al uit naar volgende keer :mrgreen:
Back in action :-)
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door Exploded »

Ik pas voor de receptie: het is dan ook receptie op mijn werk en ook wel omdat het in de karting is, dan kan ik het niet laten om mee te rijden.
Ben vorig jaar in de zomer van 5m van de stelling geduikeld, met oa 5-voudige sleutelbeenbreuk (da lelijk gezicht had ik voor de val ook al :P ) en nu vrijdag voor de eerste keer gaan karten, speciaal als test met het oog op de receptie in Machelen. Het was totaal geen succes.
Ik ga mezelf dus niet letterlijk en figuurlijk pijnigen door naast de kant van de kartbaan wat staan te koekeloeren. :(
Maar veel plezier aan diegenen die het wel afkunnen!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door Herman »

ik weet het ook nog niet of ik kan komen.... zoals vele anderen op het forum moeten wij werken op zaterdags tot 18 hr... dus als wij al komen (kortrijk) zou het alleen maar kunnen voor het diner, verleden jaar was het op amper 5 kms van mij vandaan en kon ik de karting in kortrijk meedoen, ik weet het nog niet , is meschien wat ver om alleen maar te kunnen dineren, ben anders wel graag tussen de lotus maten.. k'zal het nog eens overwegen.... hoe shrijven jullie in via e mail-- tel- of ?.....
Gebruikersavatar
lotusbert
Berichten: 233
Lid geworden op: 08 sep 2008, 18:19
Auto: 2-11 / Elan Sprint

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door lotusbert »

Frederik schreef:
De CTLB nieuwjaarsreceptie is logischerwijze enkel voor leden van CTLB, ik weet niet in hoeverre niet-leden welkom zijn.
Naar goede CTLB gewoonte is IEDEREEN welkom die van ver of dichtbij iets met Lotus heeft te maken. Hier kan je de uitnodiging vinden

http://home.scarlet.be/sasspurters/tour ... e09-nl.pdf

ikzelf zal er uiteraard ook zijn, en zal mijn uiterste best doen om u allen naar huis te rijden tijdens het karten :mrgreen:

Bert
molleke

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door molleke »

zie da ge maar komt herman of molleke trek eens aan uw oor , ge gaat mij toch niet alleen laten met die mietjes :lol:
Herman schreef:ik weet het ook nog niet of ik kan komen.... zoals vele anderen op het forum moeten wij werken op zaterdags tot 18 hr... dus als wij al komen (kortrijk) zou het alleen maar kunnen voor het diner, verleden jaar was het op amper 5 kms van mij vandaan en kon ik de karting in kortrijk meedoen, ik weet het nog niet , is meschien wat ver om alleen maar te kunnen dineren, ben anders wel graag tussen de lotus maten.. k'zal het nog eens overwegen.... hoe shrijven jullie in via e mail-- tel- of ?.....
molleke

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door molleke »

komt ge nu met uw madam , herman
Herman schreef:ik weet het ook nog niet of ik kan komen.... zoals vele anderen op het forum moeten wij werken op zaterdags tot 18 hr... dus als wij al komen (kortrijk) zou het alleen maar kunnen voor het diner, verleden jaar was het op amper 5 kms van mij vandaan en kon ik de karting in kortrijk meedoen, ik weet het nog niet , is meschien wat ver om alleen maar te kunnen dineren, ben anders wel graag tussen de lotus maten.. k'zal het nog eens overwegen.... hoe shrijven jullie in via e mail-- tel- of ?.....
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door Herman »

ik weet het nog niet, ik zie morgen vrienden ctlb leden, maar deze moeten ook werken tot zaterdagsavonds, heel meschiens rijden we samen op en af voor de maaltijd alleen....

hoe schrijven jullie in ?
ik weet dat er aan een telefoon niet veel aandacht geschonken wordt bij de ctlb... en als ge u inschrijft via de website, is dat ook maar niks, de voorlaatste tourrit wisten ze ook van niks bij mijn aankomst ad start... als ge u inschrijft via de e mail krijgt ge dan een bevestiging ?.. want anders komt het voor dat ge daar arriveerd als een hond in een kegelspel, terwijl het ergens een beetje hun schuld is...sorry..
molleke

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door molleke »

ik deed het via a mail en de dag nadien het bevestigd antwoord OK
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door Herman »

Herman schreef:ik weet het ook nog niet of ik kan komen.... zoals vele anderen op het forum moeten wij werken op zaterdags tot 18 hr... dus als wij al komen (kortrijk) zou het alleen maar kunnen voor het diner, verleden jaar was het op amper 5 kms van mij vandaan en kon ik de karting in kortrijk meedoen, ik weet het nog niet , is meschien wat ver om alleen maar te kunnen dineren, ben anders wel graag tussen de lotus maten.. k'zal het nog eens overwegen........
jammer kan niet komen, zaterdag.... k'had er graag bij geweest.. :cry:

indien lotusbert indertussen reeds nieuws moest gekregen hebben van zijn kollega bij de franse lotus club div. nord ....ivm met mijn vroegere vraag of we als belgische ctlb leden ook niet mogen/kunnen meedoen (tegen betaling uiteraard) aan hun evenementen (vb touritten)....
wel... indien bert moest nieuws hierover hebben zou dit mij (evenals anderen denk ik) ten zeerste intresseren...
en indien een positief antwoord, zou dit nog een grotere stimulans kunnen zijn om ctlb lid te worden meen ik.. ;)

herman & catherine met spijt dat we niet kunnen komen... :oops:
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: CTBL nieuwjaarsreceptie

Bericht door wimvanbeeck »

Wij, Wim en Sylvie zullen er ook zijn.

WIM
Plaats reactie