Lotus Elise

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
SAM
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 aug 2008, 11:40
Auto: E30 325i + S111 (broer)
Locatie: Regio Halle

Re: Lotus Elise

Bericht door SAM »

Is volgens hem niet herspoten. Maar hij zegt dat de vorige eigenaar het mss gedaan heeft.
Wat denken jullie van de prijs?
Frederik schreef:
SAM schreef:Ik ben gisteren naar deze gaan kijken http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=195570790

Kent iemand deze?

Ik had de indruk dat de neus herspoten was, ook de binnenspatboden aan de voorwielen ontbraken.

Ik heb ermee gereden, net als mijn broer die al 4 jaar dagelijks met de lotus rijdt, en we konden niets op het rijgedrag aanmerken. Het enigste dat echt hard opviel was de sound van de Stage II uitlaat.

Wat een VET geluid :twisted:
De standaard uitlaat en de hardtop is er ook bij.

Ik heb dus een bod gedaan en dat is aanvaard. wat denken jullie? Gaan ophalen of niet? :)
Vraag gewoon waarom de neus opnieuw geschilderd is geweest, misschien is er een zinnige uitleg voor. Kan evengoed voor steenslag zijn ...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Elise

Bericht door Frederik »

SAM schreef:
Frederik schreef:
SAM schreef:Ik ben gisteren naar deze gaan kijken http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=195570790

Kent iemand deze?

Ik had de indruk dat de neus herspoten was, ook de binnenspatboden aan de voorwielen ontbraken.

Ik heb ermee gereden, net als mijn broer die al 4 jaar dagelijks met de lotus rijdt, en we konden niets op het rijgedrag aanmerken. Het enigste dat echt hard opviel was de sound van de Stage II uitlaat.

Wat een VET geluid :twisted:
De standaard uitlaat en de hardtop is er ook bij.

Ik heb dus een bod gedaan en dat is aanvaard. wat denken jullie? Gaan ophalen of niet? :)
Vraag gewoon waarom de neus opnieuw geschilderd is geweest, misschien is er een zinnige uitleg voor. Kan evengoed voor steenslag zijn ...
evt facturen vragen en kijken waar hij hersteld is en/of waar ie op onderhoud ging om dan es te horen daar?

Prijs lijkt ok? niet?
SAM
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 aug 2008, 11:40
Auto: E30 325i + S111 (broer)
Locatie: Regio Halle

Re: Lotus Elise

Bericht door SAM »

De huidige eigenaar blijkt van niets te weten, hij is wel op onderhoud geweest bij Oostende maar ik weet dat ze daar geen per totals herstellen.
Morgen ga ik hem eens bellen.

Prijs lijkt mij wel ok
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Elise

Bericht door Frederik »

SAM schreef:De huidige eigenaar blijkt van niets te weten, hij is wel op onderhoud geweest bij Oostende maar ik weet dat ze daar geen per totals herstellen.
Morgen ga ik hem eens bellen.

Prijs lijkt mij wel ok
Dat geloof je nu toch zelf niet? Als een klant betaald om een per totale te herstellen dan zal elke garage dat doen.
SAM
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 aug 2008, 11:40
Auto: E30 325i + S111 (broer)
Locatie: Regio Halle

Re: Lotus Elise

Bericht door SAM »

Frederik schreef:
SAM schreef:De huidige eigenaar blijkt van niets te weten, hij is wel op onderhoud geweest bij Oostende maar ik weet dat ze daar geen per totals herstellen.
Morgen ga ik hem eens bellen.

Prijs lijkt mij wel ok
Dat geloof je nu toch zelf niet? Als een klant betaald om een per totale te herstellen dan zal elke garage dat doen.
Mijn broer heeft al een een Elise stukgereden en toen wou Oostende hem niet herstellen want het alu chassis kan niet hersteld worden als het plooit dan breekt het af wanneer het terug hersteld is.

Maar ik kan me wel inbeelden dat als je genoeg betaald alles hersteld kan worden.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Elise

Bericht door Frederik »

SAM schreef:
Frederik schreef:
SAM schreef:De huidige eigenaar blijkt van niets te weten, hij is wel op onderhoud geweest bij Oostende maar ik weet dat ze daar geen per totals herstellen.
Morgen ga ik hem eens bellen.

Prijs lijkt mij wel ok
Dat geloof je nu toch zelf niet? Als een klant betaald om een per totale te herstellen dan zal elke garage dat doen.
Mijn broer heeft al een een Elise stukgereden en toen wou Oostende hem niet herstellen want het alu chassis kan niet hersteld worden als het plooit dan breekt het af wanneer het terug hersteld is.

Maar ik kan me wel inbeelden dat als je genoeg betaald alles hersteld kan worden.
Nieuw chassis kopen en alles ombouwen he... rechten zal Thierry idd niet doen, net zoals vele andere 'verantwoordelijke' garagehouders.

Een geaccidenteerde wagen is daarom niet perse (altijd) een slechte wagen ...
914
Berichten: 342
Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
Auto: Elise 1.6 CR

Re: Lotus Elise

Bericht door 914 »

Vet geluid? Inderdaad, da's de Stage 2 die ik hem onlangs verkocht. :)

Zat eerst op mijn R, maar ik vond hem toch wat te luid.

Geen interesse in mijn R? Is toch een pak krachtiger dan de S, en hij heeft de Toyota motor :)
914
Berichten: 342
Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
Auto: Elise 1.6 CR

Re: Lotus Elise

Bericht door 914 »

Oops, ik zie net dat je een bod gedaan hebt dat aanvaard is. Proficiat met je aankoop!
SAM
Berichten: 23
Lid geworden op: 14 aug 2008, 11:40
Auto: E30 325i + S111 (broer)
Locatie: Regio Halle

Re: Lotus Elise

Bericht door SAM »

Ja ik heb nog nx gekocht eh, maar ik ben wel vrij zeker.

Ivm je R, ik heb een 2 jaar terug een heel zwaar motorongeluk gehad en heb weinig beweging in mijn pols en die doet constant pijn dus ik zie het niet echt zitten om met die hand te schakelen.

Wat is je prijs? Want ik weet wel dat een ombouw 5000€ is denk dus moest je prijs 20K zijn heb ik wel interesse :D
914 schreef:Oops, ik zie net dat je een bod gedaan hebt dat aanvaard is. Proficiat met je aankoop!
914
Berichten: 342
Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
Auto: Elise 1.6 CR

Re: Lotus Elise

Bericht door 914 »

Ik heb je een pb'tje gestuurd ;)
Plaats reactie