HJ2 schreef:Uhmmm...
even concreet:
Kan ik nog zaken als een 'shortshifter inbouwdag' aankondigen op het forum, en moet dat dan met of zonder toestemming van Frederik?
En een spontaan opkomende zondagmiddag meeting bij mij voor de deur, gewoon omdat het lekker weer is en ik een bakkie wil doen?
Nee, ik spreek over dag evenementen met een organisatie.
HJ2 schreef:En een group buy van lotusonderdelen die ik organiseer?
In principe wel, dit moet getoetst worden aan de huidige adverteerders/sponsors.
Om even terug te komen op groupsaankopen, ik heb al verschillende groepsaankopen zien voorbijkomen (op mijn andere forums), waarna blijkt dat de initiatiefnemer een mooie % op zak steekt of zijn spullen gratis krijgt.
Ik zeg niet dat het bij u zo is, maar daar moet mee opgelet worden.
Mensen hebben nu eenmaal een probleem met aanpassingen én (nieuwe) regels. Dit is "
the story of my life" Lotus-Forum.be is echt niet het enige forum ik uit de grond heb gestampt.
Mocht iedereen eens alles netjes doorlezen, relativeren én ook even (be)kijken vanuit mijn standpunt, dan zal iedereen beseffen dat dit de enige goede weg is. Op korte termijn zullen mensen op hun achterpoten gaan staan, maar op lange termijn beseffen dat dergelijke regels gewoonweg nodig zijn.
Mochten we allemaal op de autosnelweg door elkaar rijden aan +200km/u en er gebeuren geen ongevallen, dan hadden ze die 120km/u ook niet ingevoerd.