[Mopje] : Leuke mopjes ...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Flitspaal in Irak...
Bijlagen
flitspaal in irak..jpg
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Frederik »

Om in de juiste stemming te komen (kerst hé)
frictionMeltsSwmen.jpg
frictionMeltsSwmen.jpg (30.19 KiB) 3885 keer bekeken
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Frederik »

8-)
Bijlagen
n1044340723_199543_4670.jpg
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Taxi.
Een non neemt een taxi, tijdens de rit bemerkt ze dat de chauffeur haar gedurig zit aan te staren, dat blijft zo maar duren...Tenslotte vraagt de non een beetje geerriteerd, Mijn beste man, waarom staart u me zo aan.?... De taxi chauffeur komt rood, en stamelt, PPPardon zuster, maar ik zou u graag een vraag stellen, maar kkk'ben bang dat ik u hiermee zal beledigen..... De non antwoordt: mijn zoon ik ben reeds op een gezegende leeftijd en als dienaar van god ben ik er om de mensen te helpen.... Wel... Zegt de chauffeur excuseert u mij,t'is namelijk zo... ik droom en fantaseer al mijn hele leven om eens ferm gezoend te worden door een non...Kan dat ? Zuster zou u ?..
De non denkt na... En zegt: dat is géén echt probleem mijn zoon, zolang u op ede verklaart dat u alléénstaand bent en diep gelovig bent... de taxichauffeur stopt, en steekt zijn 2 vingers omhoog en zegt... zuster, ik bén diep gelovig en ben alléénstaand..... alléz, zegt de non , en kust hem zo hartstochtelijk dat het de taxichauffeur zwijmelt..... enfin... De taxichauffeur start de taxi,en zet zijn rit verder..... Plots begint de taxichauffeur te wenen en te snikken,...De non zegt...Wat is er nu mijn beste man ?....Wel zuster.. Ik... Ik. moet iets bekennen? Stamelt de man..t'is dat ik gelogen heb en helemaal niet alléénstaand ben , k'heb een vrouw en zes kinders en ik ben joods..... De non wacht efkens en anwoordt dan....Trek het u niet aan, k'moet trouwens zelf ook bekennen dat ik ook ietsken gelogen heb, ....ik noem "Jean-Claude" en kom net van een verkleed bal.....
..
Bijlagen
405413866_637f31aab9.jpg
405413866_637f31aab9.jpg (71.32 KiB) 3788 keer bekeken
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Happy Day's...

Een man komt een schoenwinkel binnen, bekijkt en past enkele shoenen en kiest er tenslottte een paar uit, de verkoopster die ze brengt vraagt of ze voor hemzelf zijn, en bemerkt dat de door hem gekozen maat nl. maat 39 wel véél te klein zal zijn voor hem, De man beaamt dat ze wel degelijk voor hem zijn, maar dat hij toch maat 39 wil, de verkoopster neemt daarop meetlat en voetmaat en meet de voeten vd klant, en bemerkt dat hij wel maat 42 heeft...Toch wil, en koopt de man deze met maat 39...Meer nog hij doet ze direkt aan...s'avonds als de verkoopster naar huis gaat na haar dagtaak, komt ze de klant op straat al hinkend en strompelend tegen...ze krijgt er weliswaar medelijden door, en zegt hem dat hij direkt moet meekomen en dat ze de schoenen direkt gratis wil omruilen... Terug in de shoenwinkel, als de verkoopster met een andere doos schoenen afkomt wil de klant terug maat 39, dit tot grote onsteltenis van de verkoopster... die nu toch per-se wil weten waarom die klant steeds schoenen wil die zo veel pijnlijk te klein zijn.. En stelt hem die vraag, waarop de klant antwoordt: Wel juffouwke, het zit zo: Mijn eigen zaak is onlangs op de fles gegaan, Mijn vrouw is weggelopen, mijn dochter is ernstig ziek, mijn zoon zit aan de drugs, en mijn schoonzoon is een dronkaard, En mijn garage is ook nog afgebrand met m'n Lotus erin ........
En.. Het énige échte moment van dagelijks geluk dat ik nog heb, is dan s'avonds als ik mijn schoenen uitdoe......
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door FastEleven »

You all know how i'm involved into beautiful sportscars. Well, before arriving home from another trip abroad, I received following email from my wife :

To my darling husband,

Before your return from your overseas trip, I just want to let you know about a small accident I had with the car. Fortunatelly, not too bad and neither myself nor the children are hurt, so please don't worry too much about us. I was coming from the supermarket and when I turned into the drive-way, I accidentally pushed down the accelerator instead of the brake. The garage door is now slightly bent, but the pick up fortunately came to a halt when it bumped into the garage backwall. I'm really sorry, but I know with your kind-hearted personality, you will forgive me. I'm enclosing a picture for you ....

You know how much I love you and care for you. I cannot wait to hold you in my arms again ...

Your loving wife,
xxxxx


PS : your girlfriend called ...
Bijlagen
Loving%20Wife%20Photo_thumb1.jpg
Loving%20Wife%20Photo_thumb1.jpg (66.75 KiB) 3766 keer bekeken
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

ne creme van een mop....

De minister van landsverdediging vertrekt voor een blitz bezoek naar Afhanistan met een militair C130 hercules vliegtuig , dit helemaal compleet zoals gepast met zijn hele entourage,eenmaal daar aangekomen, en nadat het blitzbezoek afgelopen was staan ze weer vertrekkens klaar op het vliegveld, wel een beetje zenuwachtig want er was nogal wat vijandelijke activiteit rond het vliegveld gemeld, plots komt er daar een jonge blanke kerel met een rugzakske aan naar de Belgische groep toe en vraagt aan de Militaire opperchef of hij aub niet mee terug mocht naar Belgie met hun vliegtuig, hij legde uit dat hij een Belgische aventurier wereld reiziger was die met de fiets door Afrika en Azie trok, en daar nu zijn fiets gestolen was evenals zijn geldbeugel moest hij wel dringend naar Belgie terug... de attachee wimpelde eerst de vraag af, en gaf als uitleg dat dit niet kon, wegens allerhande redenen, oa dat er maar een exact aantal parachutes aanwezig waren evenredig als het aantal passagiers.....echter bij nader inzien, kon dit meenemen van zo een sukkelaar een mooie pub zijn, en mocht hij mee, zelfs met toestemming van minister de Cr*m himself....bon, vertrek en eenmaal een uurtje in de lucht werd het vliegtuig beschoten met vijandelijke raketten, ene was er raak en het vliegtuig raakte in grote moeilijkheden, de piloot opende de hydraulische achterklep en maande roepende door de speakers "iedereen zijn parachute om te doen en zo rap mogelijk te springen".....de militaire attachee dacht bij het verlaten vh vliegtuig nog aan de jonge gast die nu toevallig mee was en helemaal géén parachute had.... Wat was zijn verbazing groot toen hij lande en als eerste de jonge kerel in kwestie tegenkwam die reeds al op de grond was... toen hij hem om uitleg vroeg, antwoorde deze, t'ging allemaal zo razend vlug ,maar... er was er daar ene, die met zijn krullen, die in allerhaast mijn rugzakske nam ipv.... en toen......
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Douanes.

Een jongedame zat op het vliegtuig van Tokyo naar Brussel druk aan de praat met de naast haar gezeten Pater, deze was nog ene vd ouden stempel met habijt en sandalen enzvt... Op een bepaald moment zegt de jongedame tegen de Pater, Excuseert u mij, maar ik zou u iets willen vragen eerwaarde, De pater antwoorde, maar mijn lief kind wat zou ik u kunnen weigeren ?...Wel..t'zit zo, ik heb voor mijn moeder als cadeau een haardroger gekocht en nu ben ik bang dat ze aan de douane in Brussel dit ding gaan enorm hoog taxeren en belasten zo niet in beslag nemen, zou u dit niet kunnen voor mij door de douane loodsen onder uw habijt ?..De pater shrikt hiervan efkens en antwoordt , mijn lief kind, weet dat ik een man gods ben en absoluut "niet" kan of mag liegen...maar géén nood we zullen het wel proberen...
Aangekomen te Brussel..Aan de Douane ..... "hebt u niks bij om aan te geven Pater "... De Pater antwoordt hierop,: Meneer den Douanier, ik heb vanaf de toppen van mijn vingers tot aan het koord om mijn middel niks aan te geven....De douanier vind dit maar een eigenaardig antwoordt, en zegt hierop direkt ...én onder uw middel eerwaarde ?...De pater antwoordt: daar... mijn zoon, daar... heb ik alléén maar een instrument die vele vrouwen tevreden kan stellen, maar...t'is nog nooit gebruikt... De douanier lacht efkens, en zegt allez vooruit t'is goe...de volgende....
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Wat is er het snelste op de hele wereld ?

De Engelsman zegt:
Ik, ik denk dat het "denken" is want het gedacht is direkt..
De Duitser zegt: Ik,ik zeg dat het het "licht" is, want het bewezen dat niks sneller is dan het licht.
De Fransman zegt:Ik, ik zeg dat het den "diarréé" is, want als je diarréé hebt, heb je zelfs géén tijd om te denken, en zelfs niet om het licht aan te steken voor je in de merde zit.
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door FastEleven »

Gisteren kwam ik thuis en mijn vrouw begroette me gekleed in rode lingerie, met een fluwelen touw in haar hand.
"Bind me vast, dan kan je doen waar je zin in hebt", zei ze zwoel.

Dat moet je natuurlijk maar één keer vragen : Ik bond haar goed vast, en ben de hele middag gaan rondscheuren in mijn Lotus ...
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Plaats reactie