21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11312
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Raf (en ook de anderen natuurlijk) ik ben blij dat iedereen zich goed geamuseerd heeft. Het was inderdaad een zeer gezellige dag. Los van de Vroemdag zelf, de mini meet, de ritjes onder elkaar én het restaurantbezoek nadien...
Ik heb reeds onze dank (van ons allen) overgemaakt aan de organisator, dit samen met enkele puntjes van kritiek (o.a. de gevaarlijke wrakken die meereden...).
Maar bij elke organisatie is er altijd wem iets op aan te merken natuurlijk.
Op naar volgend jaar hé
Ik heb reeds onze dank (van ons allen) overgemaakt aan de organisator, dit samen met enkele puntjes van kritiek (o.a. de gevaarlijke wrakken die meereden...).
Maar bij elke organisatie is er altijd wem iets op aan te merken natuurlijk.
Op naar volgend jaar hé
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- devilxtreme
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 23 okt 2008, 13:52
- Auto: BMW M3
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Inderdaad, de Fia GT laat zijn sporen na natuurlijk.
Door de slicks ligt er rubber op de rijlijn en als het dan nat is glijd je er op weg.
In de regen is de snelste lijn niet de normale lijn, maar net daar buiten.
Zorgen dat je van het rubber blijft en den natte curbs.
Met de MG had ik geen problemen om de natte curbs te nemen. Integendeel, ging zelfs goed.
Zoals Fré al zei, er reden dingen op de baan die er echt niet thuis horen.
Als je klasgenootje in een Porsche stapt of andere fraaie sportwagen, en de volgende auto in de rij is een lijkwagen of een busje .
Moest ik een kind zijn zou ik bang zijn dat die auto een eigen leven heeft of er geesten achter zijn gebleven in die auto .
Echt geestig .
Door de slicks ligt er rubber op de rijlijn en als het dan nat is glijd je er op weg.
In de regen is de snelste lijn niet de normale lijn, maar net daar buiten.
Zorgen dat je van het rubber blijft en den natte curbs.
Met de MG had ik geen problemen om de natte curbs te nemen. Integendeel, ging zelfs goed.
Zoals Fré al zei, er reden dingen op de baan die er echt niet thuis horen.
Als je klasgenootje in een Porsche stapt of andere fraaie sportwagen, en de volgende auto in de rij is een lijkwagen of een busje .
Moest ik een kind zijn zou ik bang zijn dat die auto een eigen leven heeft of er geesten achter zijn gebleven in die auto .
Echt geestig .
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 11 sep 2008, 09:39
- Auto: Elise 111S
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Voor mij komend weken geen Lotus meer
Ik ben vanavond van de weg af gedrukt door een Passat die dacht nog even rechts voorbij te gaan en weer links in te voegen... gas los, remmen, 3x rond en de vangrail in. Passat doorgereden
Ik ben vanavond van de weg af gedrukt door een Passat die dacht nog even rechts voorbij te gaan en weer links in te voegen... gas los, remmen, 3x rond en de vangrail in. Passat doorgereden
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:07
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Damn dat valt tegen! Hopelijk toch zelf niks aan de hand? Hoe is de schade aan de auto? Nog herstelbaar...?
Ontopic:
t was idd een hele toffe dag, zeker voor herhaling vatbaar (hopelijk het dwars ervaren van de binnenkant bianchi NIET!)
Ik ben heel druk bezig het filmke te editen, maar da kan nog ff duren. Van zodra het klaar is ziet u het hier verschijnen
Ontopic:
t was idd een hele toffe dag, zeker voor herhaling vatbaar (hopelijk het dwars ervaren van de binnenkant bianchi NIET!)
Ik ben heel druk bezig het filmke te editen, maar da kan nog ff duren. Van zodra het klaar is ziet u het hier verschijnen
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 11 sep 2008, 09:39
- Auto: Elise 111S
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Ik ben gelukkig niet zo hard gegaan (nat wegdek). Bij de voorkant is alle polyester weg aan de linkerzijde tot aan het radiatorkapje en net voor het wiel. Radiator niet lek iig. Geen idee wat de bevestiging van de sleephaak heeft gedaan ! Rechterzijde voor alleen polyster doorgebarsten, maar alles zit er nog op. Het is iig niet zo dat de radiator flink gedeukt is of naar achteren geduwd. Achterzijde alleen krassen naast het achterlicht (van de vangrail).Bas schreef:Damn dat valt tegen! Hopelijk toch zelf niks aan de hand? Hoe is de schade aan de auto? Nog herstelbaar...?
Het ergste zou zijn dat linksvoor de ophanging geraakt is...
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 11 sep 2008, 09:39
- Auto: Elise 111S
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Nog niet.. was al donker en moest snel van de snelweg af met sleepdienst
- Bosbon_be
- Berichten: 417
- Lid geworden op: 07 sep 2008, 20:36
- Naam: Peter Bosmans
- Auto: Elan SE
- Locatie: Hasselt
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Ik ken mensen die als ze buiten komen met hun sportwagen, er een camera in monteren en de gehele rit filmen. Als er iets gebeurt, dan ligt het vast.
Peter
Peter
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 11 sep 2008, 09:39
- Auto: Elise 111S
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
Ik rij 200km/dag. Dat gaat me niet lukken denk ik!
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: 21/10/2008 : Vroemdag 2008 [foto's / reacties]
copy: Ik rij 200km/dag. Dat gaat me niet lukken denk ik!- end copy.
amaai, gebruikt u dan de mk 1 , als dagelijks commuter vervoer ?
er zijn er velen in de uk die dat doen, maar langs hier vind ge wel zeer weinig van zulke gedrevenen....
welke na/en voor-delen ondervind ge hierdoor....
amaai, gebruikt u dan de mk 1 , als dagelijks commuter vervoer ?
er zijn er velen in de uk die dat doen, maar langs hier vind ge wel zeer weinig van zulke gedrevenen....
welke na/en voor-delen ondervind ge hierdoor....