Lotus-Forum.be "member" indicatie plaatje (voor op events)

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!

Welk LF Member indicatiesysteem?

Gewoon papier (1€ / 10 stuks)
0
Geen stemmen
Sticker (3€ / 10 stuks)
18
82%
Template (gratis / 10 stuks)
4
18%
Ik maak me liever niet bekend
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus-Forum.be "member" indicatie plaatje (voor op events)

Bericht door Frederik »

De plastic naamplaatjes om de member-badge op je t-shirt/polo/trui/vest te bevestigen zijn er! Het is de versie met een speld én knijper. Deze kunnen via mij worden besteld (PM of email fvc AT telenet.be) en dan brengen we die donderdag mee liefst "op naam".
namenschilder.jpg
Voor de houdertjes vragen we 0.5€, er zal een pot geplaatst worden waarin de halve euro gedeponeerd wordt gecontroleerd door Lindsay. Mensen die een grotere gift willen doen (ten voordele van het forum) kunnen het vrijblijvend die spaarpot induwen. De kaartjes zelf stel ik kosteloos ter jullie beschikking, er moet daar feitelijk niet voor betaald worden! Elke forumlid dat erom vraagt, krijgt van Lindsay na de inschrijving voor YLD een pakje van 20-25 kaartjes.

Het is wel zo dat de kaartjes voor in de badges te plaatsen iets kleiner moeten zijn, maar er is ruimte voorzien (op het kaartje) en ik zal er een aantal al op maat snijden.

Mensen die de houder niet willen, kunnen een stukje dubbelzijdig plakband krijgen aan de inschrijvingstafel van Lindsay.

Mensen die een LotusForum Member sticker wensen te kopen kunnen die ook bij Lindsay bekomen. Het is wel zo dat ik bijna door mijn voorraad ben (nog 6-tal) en de nieuwe nog niet binnen heb. Snel zijn is dus de boodschap!

OPGELET : Vraag geen Lotus-forum flyers, kaartjes en houders aan de personen die de inschrijving doen van "Ypres Lotus Day", nadat u ingeschreven bent kan u die vraag richten aan Lindsay die tevens aan dezelfde tafel zal zitten.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 nov 2008, 17:50
Auto: Lotus Esprit Turbo
Locatie: Lillois (naast Waterloo)

Re: Lotus-Forum.be "member" indicatie plaatje (voor op events)

Bericht door Roland »

The question is: is Lindsay incorruptible? :lol: :lol: :lol:
All jokes aside, Fred, please have a look at my two PM's posted this evening, as it's quite urgent and give way to opportunities...
Gebruikersavatar
Marnick
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 jan 2009, 16:29
Naam: Marnick
Auto: nog geen Lotus
Locatie: Lier

Re: Lotus-Forum.be "member" indicatie plaatje (voor op event

Bericht door Marnick »

Frederik schreef:
Roland schreef:Fred,
Kleine foutje in franse tekst:
"Un membre Lotus-Forum.be a remarqué votre voiture"
Ik hoop dat je dit nog kan aanpassen
Neen, is vertrokken naar de drukker, de tekst is nochtans opgemaakt door een Franstalig (moedertaal) persoon. :(
@Frederik
Vraagje, heb je het kaartje met de verbetering ook digitaal ter beschikking?
Eventueel om dan deze zelf een paar af te drukken en deze dan uiteraard enkel alleen aan Lotus eigenaars te geven.
Performance Through Light Weight @ Anthony Colin Bruce Chapman
Plaats reactie