Hermans accidentje, zien de anderen ook uw Lotus niet?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Herman »

ma meniere toch kem em nooit zien staan zulle, dit zei de dame die gisteren met een bmw fors achteruit tegen mijn stilstaande europa (3000 km) knalde..... dit is het stomste commentaar dat ik op 16/9 gehoord heb...
Bijlagen
europa 16 sept.JPG
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Frederik »

ai ai ai Herman ...

Zal dure keer zijn voor madammeke :(

Wel niet prettig om zien.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Herman »

ging nota bene, vloeren gaan kiezen om mijn garage te vloeren om de lotuskes nog mooier te kunnen stallen-- het is altijd hetzelfde , een lotus is dermate laag dat het een echt gevaar inhoud om hem ergens te parkeren voor of achter een andere auto, er zou zoiets moeten bestaan als een opblaasbare lotus vlaggemast dat ge ervoor of erachter plaatst-- hoeveel keer ziet ge geen autos parkeren op z'n parijs ? bonk voor en bonk achter en dan hebben ze nogal dikwijls een trekhaak ook, die mooi in uw grille hapert en alles eruit rukt.....en bij een lotus nog veel erger--- ik heb al voorgesteld aan mijn vrouw om boven op het dak te gaan zitten terwijl ik geparkeerd ben, maar nee, dat wil ze ook niet...
allez we weten weeral wat gedaan...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Frederik »

Ik hoop dat madammeke's verzekering de rekening zal betalen? (aka ze is in fout...)

Soms als de gewassen hoog staan, of aan een grote baan die in de middenberm hoge beplanting heeft voel ik me soms ook wel es onveilig... of toch zo van "zouden ze mij wel zien?"
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Herman »

ik hoop het ook, het is op een prive domein gebeurd en mijn auto stond stil,en ze heeft alles mooi op papier gezet, maar toch mijn karreke had net 3000 km op de teller en dat voelt niet prettig aan.... ik denk dat een elise en een europa beiden 1.04 mt hoog zijn...ik weet het niet van een elan....
wat er ook stom is , zijn die eerste autos die ze gemaakt hebben met zo'n een opvouwbaar metalen cabrio dak, ze hebben allemaal zo een lelijke omhooggetrapte kont dat de bestuurder niets laag kan zien achter hem, nu zijn de laatste versies beter en bijna normaal... en veel dames gebruiken ook enkel hun buitenspiegels om naar hun haartooi te kijken...
Bijlagen
roadsign.jpg
roadsign.jpg (25.97 KiB) 5694 keer bekeken
Jochen
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 aug 2008, 10:53
Naam: Jochen
Auto: Alfa 159 - 147 GTA

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Jochen »

Herman schreef:ging nota bene, vloeren gaan kiezen om mijn garage te vloeren om de lotuskes nog mooier te kunnen stallen-- het is altijd hetzelfde , een lotus is dermate laag dat het een echt gevaar inhoud om hem ergens te parkeren voor of achter een andere auto, er zou zoiets moeten bestaan als een opblaasbare lotus vlaggemast dat ge ervoor of erachter plaatst-- hoeveel keer ziet ge geen autos parkeren op z'n parijs ? bonk voor en bonk achter en dan hebben ze nogal dikwijls een trekhaak ook, die mooi in uw grille hapert en alles eruit rukt.....en bij een lotus nog veel erger--- ik heb al voorgesteld aan mijn vrouw om boven op het dak te gaan zitten terwijl ik geparkeerd ben, maar nee, dat wil ze ook niet...
allez we weten weeral wat gedaan...

misschien moet je doen zoals de fiesters
Afbeelding

een fietsantenne opplaatsen

:mrgreen:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Herman »

Ik had eerder gedacht aan zoiets, ene voor en ene achter de lotus...
Bijlagen
Champagnefles-8m-nr3%2CElementumFX%2CWolvega%2Copeningen%2Cbedrijfsopening.jpg
Champagnefles-8m-nr3%2CElementumFX%2CWolvega%2Copeningen%2Cbedrijfsopening.jpg (14.24 KiB) 5666 keer bekeken
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door vasseur »

Ewel Herman gie et ook gin chance met de Europa jis nog mo vermakt en je moet weere begunnen te vermaken. ewe mircie wi.
der komt daar bleikbaar gin einde an bie joen.
greeds
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?

Bericht door Frederik »

... en de Nederlanders en niet-West-Vlamigen moeten dit (proberen) te verstaan? :)

Mo k leze kik wok soms wel ne kea geirne west-vloms, mo we meugen de andere ni vergetn he.
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: Hermans accidentje, zien de anderen ook uw Lotus niet?

Bericht door vasseur »

aha nog éne die da kut.
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Plaats reactie