Nieuw speeltje ... (TVR Tasmin 280i)

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Nieuw speeltje ...

Bericht door Bzguy »

Elise schreef:Toch beter de wet nog eens goed nalezen.

"VERTREKKEND VAN UIT DE WOONPLAATS VAN DE TITULARIS.
Letterlijk vanuit de wet mbt de wegcode :

7. De personenauto's, auto's voor dubbel gebruik en minibussen die sedert meer dan vijfentwintig jaar en de andere voertuigen die sedert meer dan dertig jaar in gebruik zijn genomen en slechts bij uitzondering op de openbare weg worden gebezigd ofwel ter gelegenheid van behoorlijk toegelaten manifestaties, ofwel voor proefritten met het oog op die manifestaties, uitgevoerd tussen zonsopgang en zonsondergang en binnen een straal van 25 km, ofwel om zich naar die manifestaties te begeven en die in het bezit zijn van de verklaring die aangevuld werd door de titularis en waarvan het model vastgesteld wordt door de Minister bevoegd voor het vervoer of zijn gemachtigde.

.. vertrekkend vanuit de woonp;aats van de titularis is dus NIET vermeld in de wegcode-tekst !!!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Nieuw speeltje ...

Bericht door ovi »

:lol: :lol: :lol:
Goe gezien Hans!

Ik dacht dat het er wel degelijk zou ingestaan hebben en hou mij met de Alpine ook aan de wet maar als het zo zit..... 8-)

Alle rechtzaken worden immers gewonnen door zo'n stommiteiten in de wet dus waarom zouden wij ze niet misbruiken!!! :D

Heb uwen TVR zien staan op de site waar ge hem gekocht hebt! Goe koopje gedaan men dunkt! ;)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Nieuw speeltje ...

Bericht door Frederik »

Alle posts ivm Hermans nieuwe speeltje (de Morgan) heb ik afgesplitst naar zijn eigen thread. Kwestie van geen zaken dooreen te halen + Hermans Morgan heeft zeker recht op een eigen thread.

-> http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=16&t=1306
Plaats reactie