Maar het grootste werk was de remmerij. Voor baangebruik heb ik de (eerste) indruk dat de HiSpecs even goed zijn dan de AP Racing's, al beweert Frank dat de schijven het verschil maken bij extreem gebruik en uithouding. Persoonlijk vond ik de link met Lotus (zelfde remmen als bij de Elise/Exige performance pack) én de kleurstellingen (zwart/gele logo's) ook meespelen in de beslissing om ze te toch wisselen en de extra kosten te maken.
Verder heb ik ook de S2 velgen van de SE (de rode) op de gele laten zetten. (de koper opteerde voor de refurbished SE velgen met nieuwe banden) Gunthers S2 velgen waren al eens herlakt geweest en hebben niet dat 'sparkeling' effect van de originele lak, op de S2 velgen ... + ik had pas gloednieuw rubber (YOKOHAMA AD08R) op laten leggen...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Vandaag de papierwinkel in orde gaan maken, maar ik zit nog met een moeilijke situatie. Omdat ik een gepersonaliseerde nummerplaat heb van het oude formaat moet ik een nieuwe aanvragen in EU-formaat en daarvoor moet je naar de DIV kantoren gaan. Hopelijk loopt alles goed & gaat dit vlot anders mis ik nog LOT.
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Hetvolgende project is de uitlaat
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Wat beeldmateriaal: