18-22/02/2009 Salon PTS 2009 (ex Paris Tuning Show)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

18-22/02/2009 Salon PTS 2009 (ex Paris Tuning Show)

Bericht door Frederik »

Voor de mensen met interesse in tuning...
Indien geen interesse gelieve niet te antwoorden en dit bericht niet verder te bekijken.

Paris Tuning Show is niet meer ... vanaf heden is het Salon PTS!
De afkorting is niet meer van "Paris Tuning Show" maar van "Salon de la Personnalisation, Technologie et des Sports mécaniques".
What's in a name??

Het was leuk vertoeven op de beurs, maar toch voel/zie je dat de economische terugval ook een weerspiegeling geeft op de beur(s)(zen). Net zoals Essen Motorshow '08 eind vorig jaar heb/had ik toch het gevoel dat het toch iets minder aan het worden is. Maar misschien ben ik gewoon iets teveel gewoon. Force of habit ...

Wat betreft Lotussen was het een tegenvaller, maar ik had ook niets anders verwacht... Een Lotus hoeft gewoon niet getuned te worden al kan een Lotus soms wel wat tuning gebruiken, mensen met een bredere smaak of uit pure nieuwsgierigheid kunnen natuurlijk op CarStyling.Net de volledige repo zien. www.carstyling.net > PTS of www.carstyling.net > gallery > PTS

De mensen die een bezoekje willen brengen aan de beurs meer info kan je vinden op : http://www.salon-pts.com (er is ook een heuse custom bike show naast de auto tuning)

Hier toch een selectie van leuke wagens van op de beurs.
059.jpg
026.jpg
058.jpg
012.jpg
027.jpg
065.jpg
Er was ook sjonnie-tuning (plastic-tunng) ;-)
088.jpg
Plaats reactie