Belgie Spanje per lotus - van 1 of 2 jan tot 8 jan 2009

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Belgie Spanje per lotus - van 1 of 2 jan tot 8 jan 2009

Bericht door ovi »

Herman schreef:sorry, ergens mis geinterpreteerd, ik dacht/las dat de kids wilden leren zeilen.

wij zijn maar recreatie zeilers hoor, en varen meestal tussen cabo de nao en alicante, ik heb er nog nooit in overnacht, ik denk dat ik zeer veel zeemans water zou moeten drinken om daarin te slapen, maar we zijn soms wel 12 uur onderweegs ermee, ik heb ooit eens voorgesteld ad vrouw om naar ibiza over te steken, en kreeg promt een alimentatievoorstel.. :mrgreen:
Hahaha!
Jeffry is vanaf dit jaar ook lid in de zeilclub van Hofstade hier en ik ga zijn Optimistje daarlaten.Hij zeilt liever met die van mij op de Oosterschelde.Is een beetje stabieler en ge blijft er droog op hé! ;)
Wij blijven meestal slapen op de boot.Zalig inslaap laten wiegen.Puur genieten. 8-)
We moeten zeker eens een dagje samen met de vrouwkes gaan zeilen en daarna is lekker gaan eten in het gezellig restaurantje van onze jachthaven.Nu best niet, ben vorige week nog geweest en is redelijk fris op het water! :?
Mijnen kozijn was mee en heeft 2 dagen nodig gehad om zijn kl... te laten ontdooien!
:lol:
Plaats reactie