Ja, de wielen zijn rondvasseur schreef:Als ge goed kijkt zie je toch enkele gelijkenissen niet?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ja, de wielen zijn rondvasseur schreef:Als ge goed kijkt zie je toch enkele gelijkenissen niet?
Pascal, het is je misschien nog niet opgevallen maar ze hebben dezelfde kleur.vasseur schreef:Als ge goed kijkt zie je toch enkele gelijkenissen niet?
Dat is ook 100% mijn mening. Het vriendelijke gezicht van Lotus is gewoon weg door de Lambo-neus.JeanVM schreef: Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel aggressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.
Welk overgewicht?Mr.E schreef:Dat is ook 100% mijn mening. Het vriendelijke gezicht van Lotus is gewoon weg door de Lambo-neus.JeanVM schreef: Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel aggressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.![]()
Het typische rijgedrag waarschijnlijk ook door het overgewicht. Wat niet betekent dat de auto niet snel zal zijn, maar ik ga "The Thrill of Driving" missen.
Ik reken me tot de gelukkigen die al met een R8 of Gallardo hebben kunnen rijden, en begin altijd te glimlachen als ik daarna in de Exige stap. Het ene geeft sensatie door spierballengerol, het andere geeft rijplezier. Groot verschil.
Je hebt inderdaad gelijk, het verschil is niet groot, althans als er geen gewicht bijkomt tegen dat hij in productie gaat. My bad.Blue Darkness schreef:Welk overgewicht?Mr.E schreef:Dat is ook 100% mijn mening. Het vriendelijke gezicht van Lotus is gewoon weg door de Lambo-neus.JeanVM schreef: Verder: ik heb een slecht gevoel erbij, allemaal veel toeters en bellen maar ook overgewicht. Er is niets van het vroegere Lotus in terug te vinden. En de neus vind ik helemaal niet kunnen. Veel aggressiviteit (niet nodig bij een Lotus) maar ook niets speciaals in Design.![]()
Het typische rijgedrag waarschijnlijk ook door het overgewicht. Wat niet betekent dat de auto niet snel zal zijn, maar ik ga "The Thrill of Driving" missen.
Ik reken me tot de gelukkigen die al met een R8 of Gallardo hebben kunnen rijden, en begin altijd te glimlachen als ik daarna in de Exige stap. Het ene geeft sensatie door spierballengerol, het andere geeft rijplezier. Groot verschil.
Hoeveel woog de laatste Esprit? En wat is het verschil met deze?
Denk dat bv het verschil tussen de eerste en de laatste Elise veel groter is...