Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

S1, Type 47 & 62, S2, Twin Cam, Special (1966-1975)
Europa S (2006-2010)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door JDV »

Ik weet niet of ze het nog uitzenden, maar op www.fleet.tv kan je het normaal gezien nog eens herbekijken. Het ging dus over de "nieuwe" Europa SE en ze laten ook een minuutje de Evora zien :D
Back in action :-)
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door electroshock »

Het was afgelopen weekend en deze morgen nog als herhaling te zien, echter jammer dat ze géén tijden voor zolder vermelden.
t' Was precies al langer geleden ingeblikt, nog géén bladeren aan de bomen.
Al vraag ik mij af of die Jeffrey Van Hooydonk voor fleet-tv niet opzettelijk voor spektakel moet zorgen door af en toe eens schuin te gaan in de bocht, als hij zo oneffeciënt blijft rijden tijdens wedstrijden, komt er nooit wat van. ;)
Wegdek was wel een beetje nat.
Laatst gewijzigd door electroshock op 06 jul 2009, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door JDV »

electroshock schreef:Het was afgelopen weekend en deze morgen nog als herhaling te zien, echter jammer dat ze géén tijden voor zolder vermelden.
t' Was precies al langer geleden ingeblikt, nog géén bladeren aan de bomen.
Al vraag mij af of die Jeffrey Van Hooydonk voor fleet-tv niet opzettelijk voor spektakel moet zorgen door af en toe eens schuin te gaan in de bocht, als hij zo oneffeciënt blijft rijden tijdens wedstrijden, komt er nooit wat van. ;)
Wegdek was wel een beetje nat.
idd, en de europa was geleverd door FKM
Back in action :-)
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door ben »

Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door JDV »

ben schreef:Dit filmpje is het:

http://www.youtube.com/watch?v=hGhaBm4Ipqw
Ik heb me het liedje op itunes aangeschaft omdat ik er iets leuk mee relateer :mrgreen:
Back in action :-)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door Herman »

Die eerst getoonde zwarte Europa.... die heeft de wielen van een normale S... en niet van een SE....ik meen ook te zien dat er soms ook nog een andere gewone S getoond wordt...nl een SE heeft altijd een luxe pakket uitrusting dwz dat de zwarte streepgrilletjes achteraan dan in een licht kleur zijn... evenals de plastic rond de pinkers vooraan die in een luxe pakket in wagen kleur zijn ipv zwart....er is hier ipv een SE waarschijnlijk nu en dan een gewone S getoond met en zonder luxe pakket... tenzij.... de test rit zelf is zo te zien wel met een echte SE gedaan....
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door ben »

Herman schreef:Die eerst getoonde zwarte Europa.... die heeft de wielen van een normale S... en niet van een SE....ik meen ook te zien dat er soms ook nog een andere gewone S getoond wordt...nl een SE heeft altijd een luxe pakket uitrusting dwz dat de zwarte streepgrilletjes achteraan dan in een licht kleur zijn... evenals de plastic rond de pinkers vooraan die in een luxe pakket in wagen kleur zijn ipv zwart....er is hier ipv een SE waarschijnlijk nu en dan een gewone S getoond met en zonder luxe pakket... tenzij.... de test rit zelf is zo te zien wel met een echte SE gedaan....
Herman, die eigenaar zag zijn velgen (van zijn SE) niet graag, en heeft ze gewoon ingeruild voor de velgen van een S :D :D
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door Herman »

:lol:
Gebruikersavatar
T_085
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:33
Naam: Timothy
Auto: Exige Cup 260
Locatie: België
Contacteer:

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door T_085 »

Weet iemand hoeveel Europa S en SE er nu in België rondrijden?

Zijn jullie Europa rijders tevreden van de motor of zou je liever de 192-220 Toyota motor zien in de wagen?

Het interieur is echt geweldig in deze wagens, ik ben toch wel fan van de donkergrijze met oranje interieur. Het zijn kleuren die ik niet in een andere lotus zou kiezen, maar bij deze wagen past het echt in het totaal plaatje.
- Lotus Elise S 2009 (2009-2017)

https://www.instagram.com/sportscars_te/
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Europa SE op Fleet TV voorbije weekend

Bericht door Herman »

T_085 schreef:Weet iemand hoeveel Europa S en SE er nu in België rondrijden?

Zijn jullie Europa rijders tevreden van de motor of zou je liever de 192-220 Toyota motor zien in de wagen?
Ik zal eens proberen de verschillende belgische gespotte te tellen op auto-gespot...er staan er ook veel keren dezelfde op verschillende fotos.. ik denk dat den onze er wel 4 a 5 keer op staat... ik laat het aantal nog wel weten..

re: motor...néé néé voor mij..zeker géén toyota motor "ipv" deze GM motor...(moest de keuze er zijn ).. wist u dat er Europas rondrijden met meer dan 400 pk.... en deze motor heeft zijn diensten reeds bewezen op vele vlakken en is blijkbaar géén oliezuiper op leeftijd of op hoge km stand en kan gemakkelijk en zonder hem pijn te doen opgepept worden tot 300 pk.. maar zoals reeds eerder gezegd onbekend is onbemind...jammer maar ..het "blijft" daardoor ook een speciale wagen...
Plaats reactie