Lecler ?

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Lecler ?

Bericht door electroshock »

Vraagje: er zijn misschien weinig of geen forummers/eigenaars die er komen, maar waarom staat Lecler niet meer vermeld bij de dealers op lotusforum ?
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lecler ?

Bericht door Frederik »

Ik ging niet over 1 nacht ijs... reeds lange tijd stond Garage Lecler vermeld op het forum als Lotusdealer. Echter zijn er een paar punten die me opgevallen de laatste tijd.

A.) Net zoals de andere dealers heb ik hen betrokken bij de geboorde van Lotusforum, en terwijl de andere dealers mee aan de kar duw(d)en heb ik nooit of te nimmer enige respons gekregen van Garage Lecler.

B.) Los daarvan zijn zij hier niet (nooit) actief (geweest) en was er op 10 maand tijd geen enkel bericht in hun subforum terecht gekomen.

C.) Ik heb al meerdere malen gezocht op het internet naar een website van Garage Lecler, tot op heden heb ik niets gevonden. Gezien lotusforum vooral toegespitst is op het online gebeuren en ze bij Lecler blijkbaar nog niet gehoord hebben van het 'internet tijdperk' dan denk ik dat wij ze de eerstkomende maanden niet op het forum zullen tegenkomen. Hallo we zijn 2009 :roll: :roll:

D.) Ik bespeur ook nooit (n)iemand van Garage Lecler op Lotusevents, waarbij ik dan de bedenking maak of deze wel echt into-lotus zijn.

Dus lijkt het me dan ook logisch dat ik ook hen niet meer vermeld op het forum. Als er in de toekomst misschien plots wel einge reactie komt, dan kan dat herbekeken worden, maar zoals de kaarten nu op de tafel liggen is het totaal geen meerwaarde... Nog voor mij, noch voor hen.

Wij staan én vallen met de steun van onze partners, vooral bij de opstart van een forum. Door de maanden heen hoor ik dat Thierry (Verhiest), Frédéric (FKM) en Frank (FVH) onze website regelmatig vermelden bij hun klanten. Mijn dank naar hen toe is daarvoor zeer groot én de gratis publiciteit op het forum lijkt mij dan meer dan evident. Zonder hen stond ik vandaag nergens. Ik ben zelf een zeer loyaal persoon, mensen die mij goed gezind zijn ben ik ook goed gezind. Ik opteer voor gezonde samenwerkingen maar het mag geen éénrichtingsverkeer zijn. Bij Garage Lecler had ik dat gevoel (éénrichtingsverkeer) dus stopt het voor mij hier.
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Lecler ?

Bericht door HJ2 »

Goede motivatie, niks om je druk om te maken ;)
Keep up the good work!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Lecler ?

Bericht door electroshock »

OK.
Zeer logische motivatie.
Mijn vraagje was maar informatief en uw antwoord zéér uitgebreid. Amai, chapeau !

Ik dacht dat het louter een taalprobleem was (wat misschien toch wel effectief mee aan de oorzaak ligt), maar het gaat wel verder dan dat zie ik.

En als afwezigen hebben ze inderdaad ongelijk. Tant pis.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Re: Lecler ?

Bericht door Dirk510 »

Francies Leclere
Is twee jaar terug na een slepende ziekte overleden.

Vader Francies, was jaren lang bezieler van Lotus actieviteiten.
Verschillende Lotus organisaties mocht hij op zijn naam schrijven.

Eentje van de oude garde is heen gegaan

Een deelnemer aan de vele organisaties van Lotus over het ganse land.
Samen met zijn vrouw kon ik hen nag verwennen tijdens mijn laatste PRED organisaties.

Vanaf dan overwon zijn ziekte het op zijn hobby.
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Lecler ?

Bericht door electroshock »

De garage wordt nu toch verdergezet door zijn zoon ?
Het zou mooi zijn moest die op het elan van weleer kunnen verdergaan.

Weet er niemand hoe hun service als garage is ?
Mocht mijn lotus-passie op andere formaten overslaan, is hun ligging voor mij ideaal.
Op het franstalige elise ch forum lees ik dat er veel voor hun lotus naar verhiest of fkm of zelfs komotec gaan, alhoewel die telkens verder liggen dan Lecler ?
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
bickyboy
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 nov 2008, 22:41
Naam: Hans en Ronny
Auto: Europa S
Locatie: Tienen

Re: Lecler ?

Bericht door bickyboy »

wij dachten onze europa bij lecler te bestellen, maar de taal was de grootste struikelblok.
Nederlands of engels :nihil
en ons frans is dan ook weer niet zo autotechnisch voorzien om uit te leggen dat dat kleine lamje aan de achterkant onder dat wiel ('k weet dan ook niet of er daar een lampje zit)kapot is.
wat wel een pluspunt is : tegenover lecler is een lekker italiaans restaurant
..www.gavius.be...

groetjes sherlock,hans en ronny
HAARIDEE
.....als je haar maar goed zit.....
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Lecler ?

Bericht door electroshock »

bickyboy schreef:wat wel een pluspunt is : tegenover lecler is een lekker italiaans restaurant
..www.gavius.be...

Ziet er een leuk zaakje uit.
Als de menu's zo lekker zijn als de trendy bollenwand en de look van de toog ... 8-)
... tijd voor een stapje in de wereld ;)
Merci voor de tip.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Plaats reactie