Hobby : slotracing

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
molleke

Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

Zijn er hier mensen die geintresseerd zijn in slotracing of in verzamelen van schaal of miniatuurauto's. Ik wel ,heb zelf een baan liggen van 47meter lang en 4m op 6m80en tot in de perfectie afgewerkt met pitstraten ,garageboxen,bomen , huizen,frietkoten ,eet tenten enz......reclame zelf de pits poezen ontbreken niet. het is schaal 1/32 en een 400 tal auto's die allemaal perfeckt rijden.alle soorten merken en race types, vooral de le mans types ,open en gesloten race types ,gt1,2,3,spijtig genoeg zijn er geen elan,elise ,exige en esprits in de omloop wat oldtimers van lotus van de tijd in de formule1 zijn er wel das alles.Zal morgen der eens foto's van trekken.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: hobby slotracing

Bericht door Frederik »

Ik ben verzamelaar (en verkoper) van schaalmodellen. Slotcars verkoop ik zelden maar ik kan zowat alles leveren.

Mijn eigen prive collectie bestaat uit 1/18 modellen van Ferrari, Lamborghini, BMW M, Porsche & "uiteraard" LOTUS. Ik denk wel te gaan snoeien in mijn persoonlijke collectie, het wordt iets teveel ;)

Post es wat foto's, ... je maakt me echt benieuwd naar je baan en bijhorende diorama's.

Ik heb tevens een forum voor modelautos >> www.modelcarsforum.be :ugeek:
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

zal eens wat foto's maken van mijn baan en auto's van de week,heb je een winkel of zoiets , van lotus heb je bijna niks in de slotracing als je daar zou kunnen aan geraken ben ik wel geintresseert.Wat er ook veel doen is de boddy van schaal 1/32 kopen en met kleine aanpassing monteren op de chasis .zou dat bestaan een 1/32 van exige of elise. Heb je in uw winkel slotrace materialen staan of auto's dan kom ik zeker langs,koop zowel nieuwe als 2de handscars ,mijn duurste is nu ongeveer een 500.00 euro waard heb er een tien tal van staan.op deze 2 ben ik op zoek achter kijk eens voor mij + de lotus cars
Bijlagen
,b.jpg
lotus_jps_22.jpg
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Hobby : slotracing

Bericht door Frederik »

Ik heb niet echt een winkel, wel een micro-shop in mijn inkohal :) Ik verkoop voornamelijk online en bepaalde klanten komen liever ophalen dan ik ze opstuur.

Welk merk slotcars zijn dat op de foto?
EDWIN
Berichten: 72
Lid geworden op: 12 aug 2008, 21:05

Re: Hobby : slotracing

Bericht door EDWIN »

Ben ook wat bezig met slotracing, en inderdaad weinig lotus te vinden hiervoor. Ik probeer hier wat foto's van mijn piste bij te zetten vanuit mijn afbeeldingen maar het lukt niet??
DVR
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 aug 2008, 23:42
Naam: Denis
Auto: Esprit

Re: Hobby : slotracing

Bericht door DVR »

Molleke,
Ik ben razend nieuwsgierig naar foto's van je circuit.
Dat moet geweldig zijn als hobby.
Laat die foto's maar komen :!:
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

Ge zult wat moeten wachten ,moet mijne gebuur zijn fototoestel WEER gaan halen , mijne is kapot en had nog geen tijd wacht nog een paar uurtjes tot straks
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

hier zijn ze dan
Bijlagen
Afbeelding 071.jpg
Afbeelding 070.jpg
Afbeelding 069.jpg
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

en nog
Bijlagen
Afbeelding 074.jpg
Afbeelding 073.jpg
Afbeelding 072.jpg
molleke

Re: Hobby : slotracing

Bericht door molleke »

kijk maar goed naar mijn PITSPOEZEN
Bijlagen
Afbeelding 077.jpg
Afbeelding 076.jpg
Afbeelding 075.jpg
Plaats reactie