[Mopje] : Leuke mopjes ...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

[Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Frederik »

Drie aannemers brengen een offerte uit voor de reparatie van een hek bij het parlement. De eerste aannemer, uit Antwerpen, komt met een prijs van 1.000€ (400€ voor het materiaal, 400€ loonkosten en 200€ winst). De tweede aannemer, uit Hasselt, brengt een offerte uit van 800€ (300€ materiaalkosten, 300€ voor loon en 200€ winst).
Als laatste brengt een aannemer uit Brussel zijn bod uit: 100.800€.
'Waarom zoveel?' vraagt de onthutste ambtenaar.
'Wel,' zegt de aannemer, 'Ik dacht zoiets van: 50.000€ voor mij, 50.000€ voor jou en 800€ voor die kerel uit Hasselt die het hek repareert.'

:lol: :lol: :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Tipisch Belgisch ...

Bericht door Herman »

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen. Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?" De hele bar wordt in één klap muisstil. Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Vóór u die mop vertelt, meneer, moet je vijf dingen weten: Eén - De persoon achter de tap is een blonde vrouw. Twee - De buitenwipper is een blonde vrouw. Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate. Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster. Vijf - De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster. Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil je die mop nog altijd vertellen?" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik ze vijf keer moet gaan uitleggen."
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Frederik »

Waarom ik geen e-mail adres heb

Een werkloze soliciteert voor een job als WC-ontstopper bij Microsoft.

De personeelsdirecteur nodigt hem uit voor een solicitatiegesprek en laat de man een proef afleggen (met het meest moderne ontstoppingsgereedschap).

Hij zegt:"U bent aangenomen. Bezorg me uw e-mail adres en ik stuur u het formulier dat u moet invullen, alsook de datum en uur waarop u kan beginnen".

De man, zeer ontgoocheld, antwoord dat hij geen PC heeft en dus ook geen e-mail adres.

De personeelsdirecteur zegt daarop dat hij zeer teleurgesteld is, maar dat hij - gezien het feit dat hij geen e-mail adres heeft - virtueel niet eens bestaat, en aangezien hij niet bestaat hij dan ook geen aanspraak kan maken op de job.

De man, zwaar aangeslagen, weet niet goed wat doen, met slechts 10 euro op zak.

Maar dan beslist hij om met die 10 euro naar de vroegmarkt te gaan.

Hij koopt er een kist met 10 kg tomaten. Hij gaat van deur tot deur om zijn tomaten per kg aan de man te brengen, en in minder dan 2 uur zijn al zijn tomaten verkocht en zijn kapitaal verdubbeld.

Diezelfde dag herhaalt hij zijn verkoopsstunt nog 3 maal en keert 's avonds huiswaarts met 60 euro op zak !!!!

Hij realiseert zich nu dat hij op deze manier best wel kan overleven. Hij vertrekt elke dag van bij hem thuis en komt elke dag later naar huis maar verdrievoudigt of verviervoudigt zijn kapitaal elke dag.

Korte tijd nadien schaft hij zich een bestelwagen aan, die al snel wordt omgeruild voor een heuse vrachtwagen en die op zijn beurt slechts de aanzet was voor volledig wagenpark met bestelwagens.



5 jaar gaan voorbij....



Nu is de man eigenaar van één van de grootste distributiebedrijven van België.

Hij denkt aan zijn toekomst, voor hem en voor zijn familie, en besluit om een degelijke levensverzekering af te sluiten.

Hij doet beroep op een verzekeringsagent, maakt zijn keuze en aan het eind van het gesprek vraagt de verzekeringsagent zijn e-mail adres om hem het voorstel door te sturen.

Daarop zegt de man dat hij geen e-mail adres heeft. "Eigenaardig" zegt de makelaar, "u heeft geen e-mail adres en u bent erin geslaagd een waar imperium uit de grond te stampen. Beeldt U zich eens in waar u had gestaan indien u wel een e-mail adres zou hebben gehad!"

De man denkt na en zegt dan: "ik zou WC ontstopper zijn geweest bij Microsoft".



Moraal van het verhaal ?

1) Internet is niet dè oplossing voor je leven.
2) Indien je geen e-mail adres hebt maar hard werkt kan je miljonair worden.
3) Jij hebt dit bericht via e-mail ontvangen. Het is dus zeker dat je meer kans maakt om WC ontstopper te worden bij Microsoft dan om miljonair te worden....


Toch nog een prettige dag! :lol: :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Piet en Jan zijn twee mannen die op Zaventem een job als vliegtuigtankers hebben. Op een dag krijgen ze een nieuw soort kerosine.
Ze beginnen de vliegtuigen te vullen als plots Piet zegt : "Heb je al eens aan die nieuwe naft geroken? Da's precies whisky".
Jan ruikt eens en zegt : "Ja ,je hebt gelijk, ik ruik het ook, ik zou wel eens durven proeven".
Hij steekt zijn vinger in de tank, daarna in zijn mond en zegt : "Wel, heb je ooit, dat smaakt ook naar wisky, en verduiveld de lekkerste die ik al geproefd heb !"
Dat moet Piet zich geen twee keer laten zeggen en samen beginnen ze een braspartij tot ze geen van beiden nog op hun benen kunnen staan.
De volgende morgen belt Jan naar Piet en vraagt : "Hoe voel jij je ?"
"Ik voel me,buiten een beetje hoofdpijn ,wel goed", zegt Piet.
"Wel, dan raad ik je aan om geen scheet te laten, want ik bel je momenteel vanuit Australie."
Bijlagen
shell.gif
shell.gif (41.06 KiB) 21129 keer bekeken
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door ovi »

KLANTVRIENDELIJKHEID

Een stom, saai, vulgair en lelijk wijf zonder scrupules komt een Carrefour binnen, al schreeuwend op haar 2 kinderen.

Een hostesse van Carrefour:

'Goedendag mevrouw en welkom bij Carrefour.'
'Wat een 2 mooie kinderen.'
'Tweelingen?'.

Het dik vet wijf:
'Trut! Het zijn geen tweelingen!'
'De ene is 7 en de andere bijna 10!'
'Ben je blind of zo?'
'Stom kieken, waarom denk je dat?'

Hostesse:

'Ik ben niet blind of stom, maar ik kon me gewoon niet voor stellen dat u reeds 2 keer bent geneukt geweest.'

'Prettige dag verder bij Carrefour'.
molleke

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door molleke »

Op de morgen van 1 November wordt een man wakker en kust zijn vrouw op haar borsten en vagina.

Zegt de vrouw, maar alléz wat doede gij nu toch.
DE MAN, Het is vandaag het feest van alle heiligen,dus kust ik alles wat me heilig is!

De vrouw staat de volgende morgen op en kust haar man op de penis.

DE MAN, maar vrouwke toch wat doede gij nu toch

De vrouw, wel het is toch vandaag de herdenking van de doden dus kus ik alles wat dood is :lol:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Opgelet boodschap van algemeen nut-
tijdens het nu aanstaande mossel event zondag kan men zich inschrijven voor een speciale cursus. hier volgt detail.
2-daagse CURSUS VOOR MANNEN

Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal
elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:

DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling

TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie

VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende soorten
wasmanden (visualisatietraining)

IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator

DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen

HOE KAN JE DINGEN VINDEN
Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele
huis overhoop te halen.
Open forum

DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel

BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID
PowerPoint presentatie

ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde

DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts

BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER
Praktijkles en rollenspel

HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN
Ontspanningsoefeningen, medidatie en
ademhalingstechnieken

BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda / PDA mee naar de cursus

LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk

Stuur dit zo snel mogelijk door, des te sneller kunnen we starten!
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door hans »

Diegene die dergelijke cursus volgt is na een halve dag kierrewiet ! :shock:

ik slaap er een nachtje over. :roll:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Herman »

Fred en Mary zijn net getrouwd, maar kunnen geen huwelijksreis veroorloven, dus gaan ze na de trouwerij naar het huis van Fred's moeder en vader voor hun eerste nacht samen.

De volgende ochtend, staat Johnny, Fred's kleine broertje, op en eet zijn ontbijt.

Als hij naar school gaat vraagt hij zijn moeder of Fred en Mary al op zijn gestaan.
Ze antwoord: 'Nee'.
Johnny vraagt: 'Wil je weten wat ik denk?'
Zijn moeder antwoordt: 'Ik wil niet horen wat jij denkt! Ga maar gewoon naar school.'

Als Johnny thuis komt tussen de middag vraagt hij aan moeder: 'Zijn Fred en Mary al op?'
Ze antwoordt: 'Nee.'
Johnny zegt: 'Weet je wat ik denk?'
En zijn moeder zegt: 'Het maakt niet uit wat jij denkt! Eet je boterham en ga weer naar school'

Na school komt Johnny thuis en vraagt weer: 'Zijn Fred en Mary al op?'
Ze antwoordt 'Nee.'
Hij vraagt: 'Weet je wat ik denk?'
En zijn moeder zegt: 'Ok, vertel me dan maar wat jij denkt'
Hij zegt: 'Vannacht kwam Fred in mijn kamer de vaseline halen en ik denk dat ik hem mijn secondenlijm heb gegeven'
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door co-driver »

Een 'holandse belgenmop ' Weet u waarom de Belgen op 25 december allemaal langs het venster naar binnen gaan ? :?
Omdat ' Kerstavond' voor de deur staat :!: :oops: :oops:
Gisteren op radio TOP 5... opgevangen :roll: :roll:
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Plaats reactie