Remon - '02 Elise S2 135 Sport

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Remonvdh
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2015, 10:08
Auto: Elise S2 135 sport

Re: Remon - '02 Elise S2 135 Sport

Bericht door Remonvdh »

mindp0wer schreef:Mooi, maar het blauw komt ook nergens terug, dus waarom zou je bruin wel laten terugkomen?
Heb je gelijk in, als ik het nog ergens terug laat komen dan is het in de deurpanelen, maar heel zeker weet ik dit nog niet :)

Afgelopen zaterdag een poging gedaan om de stoelen te plaatsen... Eerlijk gezegd dacht ik dat het plug & play was, maar schijnbaar horen er andere frames onder dan onder mijn standaard stoelen. Ik ben toch maar aan de slag gegaan en heb het frame van de bestuurderskant zo aan kunnen passen dat de Probax past, alleen glijdt het onderstel niet lekker. Ook ben ik niet 100% tevreden met de aanpassingen die ik moest doen (voornamelijk slijpen en meer ruimte creëren, naar mijn idee dus verzwakken van de constructie) dus vandaag maar een setje juiste frames geregeld, die hopelijk ergens volgende week zullen arriveren.

Nog wel even een foto geschoten met de gemonteerde Probax, toch wel echt een lekkere verbetering zo :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: Remon - '02 Elise S2 135 Sport

Bericht door thiva »

Die van mij staan gewoon op S2-frames, zonder enige aanpassing.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Remonvdh
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2015, 10:08
Auto: Elise S2 135 sport

Re: Remon - '02 Elise S2 135 Sport

Bericht door Remonvdh »

thiva schreef:Die van mij staan gewoon op S2-frames, zonder enige aanpassing.
Er zijn 4 soorten frames in omloop ben ik ondertussen achter en deze verschillen onderling op kleine details, maar net genoeg dat het niet lekker past... Dikke kans dat ze bij jou wel gelijke frames hadden, vanaf 2003 is die kans sowieso groter.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Remon - '02 Elise S2 135 Sport

Bericht door Frederik »

Zalige kleurencombo die probaxen met de kleur van het exterieur :o
Plaats reactie